fredag, juli 17

Fött-två-barns-mage

Idag har vi varit på Dyket. Ett mysigt, mycket barnvänligt OCH mammavänligt utebad lite söder om stan. Med mammavänligt menar jag att det är många mammor där. Nästan alla (även jag) med fött-två-barns-mage-tuttar-och-röv. Ingen har modern, minimal trekansbikini, utan de flesta (även jag) har letat fram något som de kunde ha innan de fick två barn. Oftast är det en aning för litet, omodernt, urblekt och utan karuscha (stretch). Alla har stora filtar och ännu större kylbagar med sig. Det äts och dricks kaffe från den minut man anländer. Solhattar och solkräm med minst faktor 50 finns i drivor. Man trivs, man känner sig fin! Glad sommar!

1 kommentar:

Milliz sa...

Vet inte om jag ska ta mig illa vid eller???? ;) Skämt åsido! Tycker det är helt perfekt där å jag har haft en trevlig dag med goa vänner! Med eller utan bröst, mage, bak eller lår! Kram på er! =)