måndag, oktober 4

Award

Då man får denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat.

1. Min familj naturligtvis. Kärlek och glädje. Skatt och tårar. Energi och utmattning. Allt på en och samma gång.

2. God mat och dryck. Gärna skaldjur och ost. Jag älskar italiensk och spansk mat. Vin är gott! Vitt, rött rosé eller bubbel spelar ingen roll.

3. Hästar. Jag är en riktigt hästnörd. Just nu får jag mitt begär stillat med vår lilla foderponny Alice. Jag skulle gärna flytta ut på landet och ha stall på gården med en ponny åt tjejerna och en stor fin dressyr och hopphäst åt mig själv. Dream on…

Sen ska man visa en favoritbild:

IMG_1467_redigerad_2 Avslutningsvis passar man bollen till fem andra bloggare. Jag passar till: Sandra, Ville, Anna, Angen och Cathrin.

Lycka till!