torsdag, september 23

Ska jag eller ska jag inte?

Det har hänt så sjukt många saker som jag borde dela med mig av på bloggen, men jag har liksom inte riktigt lust. Jag ska ta mig en funderare och ta ett beslut snarast hurvida denna blogga skall leva vidare eller gå i ide - inte dö. Det låter hemskt.

Under tiden jag funderar kan ni suga på några karameller:

1. Jag och Magnus har gift oss. Det var en underbar dag!
2. Jag och Magnus har varit på honeymoon. Det var en underbart!
3. Magnus har fyllt år. Ganska många.
4. Lilla M har fyllt år. Inte så många.
5. Jag har klippt av mig håret. Det är sant.
6. Jag har gått ner 10 kg. Det är inte sant.

So long - see you later!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Nämen, du kan inte lämna såna cliff hangers utan att bjuda på bildbevis!

Jag röstar på att du ska komma tilbaka i cyberrymden!

Grattis till bröllop och födelsedagar och modigt frisörbesök, förresten!

:-)

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jo, du ska. Fortsätta blogga alltså. Ett inlägg/punkt i det här inlägget. Minst.

Kram!