tisdag, augusti 25

Vardagsmiddag

Vad det är skönt att slippa laga vardagsmiddag. Jag har noll, zero, nulo, nolla lust att laga mat efter en lång arbetsdag. Vad får ni, alla mammor där ute er inspiration ifrån. Jag kan inte komma på en enda trevlig vardagsrätt. Vi har fastnat i falukorv, fiskpinnar, köttbullar och blodpudding och det är en enda rörig massa (bokstavligt talat) som inte går att ta sig ur. På helgerna har jag mer lust, tid och inspiration och vi börjar planera maten redan till frukost. Det är skoj att helghandla, det är mys! Tack å´lov har vi snälla vänner som ibland bjuder oss på en enkel middag en helt vanlig tisdag och det är så skönt. Jag tycker faktiskt att köttbullarna och korven smakade bättre än när jag tar dem ur min egen stekpanna. Så tack Malin och tjejerna på T. Vi ses snart igen!

images9631552images47

Inga kommentarer: