fredag, februari 12

Dagens

Nu menar jag inte vilken outfit jag bär, för det är för det mesta strechjeans och top med kofta. Små variationer kan förekomma.

Jag menar dagens asgarv! Jag, Lilla M, Lilla S och mormor tog bussen till stan i morse. Vi uträttade en del ärenden, åt lunch och fikade. När vi ska ta bussen hem igen hem kliver vi på fel buss. Bussen mot Bergsåker. Vi kommer på det ganska snabbt och hinner plinga innan vi lämnat stadskärnan. Jag får ett skrattanfall utöver det vanliga när vi ska ur med alla barn och saker. Såklart hade jag shoppat nya gardiner på Åhléns som är rätt så skrymmande plus att vi hade sovande liten S i vagnen. Jag skrattar så jag nästan pinkar på mig, Lilla M skäms för att jag skrattar, mormor håller reda på alla saker och Lilla S snarkar vidare. Vi går tillbaka till hållplatsen och där står samma människor kvar och väntar. De måste ju undra vad vi håller på med. Vi åkte ju just. Nu är vi tillslut hemma och jag kommer leva på minnet i några dagar. Att ett gott skratt förlänger livet – det är sant!

455

2 kommentarer:

Victoria A sa...

Hur kul som helst.. jag garvar också ! HAHAHA

Angelica sa...

Maja berättade om trean, ettan och trean =)