onsdag, februari 10

En liten konstnär

 januari 223januari 225januari 221

5 kommentarer:

Angelica sa...

Åååå så fint... Mamman och pappan jätte nöjd antar jag =) Vi har ett par målningar vi också, dom kom efter ca två dagar.

Angelica sa...

Åååå så fint... Mamman och pappan jätte nöjd antar jag =) Vi har ett par målningar vi också, dom kom efter ca två dagar.

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tydligen ska man måla så där snett nedanför ett fönster eftersom det var där min lilla också målade. Grrr... Men jag fick ett tips i bloggen om att ta bort allt med munvatten. Fungerade faktiskt! Varning dock för att det blir kritvitt efteråt - upptäckte då att vår vita tapet egentligen inte är så himla vit.

Eller så lyssnar du till det som du skrev till mig när vi "drabbats": Så'nt tillhör en barnfamilj... ;)

Cathrin sa...

Åh, blev ingen glass till efterrätt den dagen.. Aj då!

Cattas liv och tankar sa...

Åh va fint!! Vilken duktig tjej!
;-)