onsdag, juni 24

Vad ska jag bli när jag blir stor?

Hittade den här personlighetstesten hos en bloggvän. Eftersom jag har så svårt att bestämma vad jag ska bli när jag blir stor, tänkte jag att det kunde vara passande. Jag kunde kanske få några tips?

Min personlighetstyp:
Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.

Karriärer som skulle kunna passa mig:
Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.

Njaaa, jag vet inte jag? Dagispersonal, tandtekniker, mekaniker...Veterinär får det bli!
Testa du med

1 kommentar:

Angelica sa...

Kul, ska testa på en gång.