lördag, oktober 3

Tävling!

Det var ett tag sedan, men nu är det absolut dags igen! I samarbete med Xenofilia lottar jag ut en superfin bok ur serien “Böckerna om ditt boende”. Bokserien är gjord av TV4-programledaren Lena Friblick och illustratören Milli Lembke och finns i tre olika utföranden.

boken-om-varthus boken-om-lagenheten boken-om-stuganBoken påminner om “babyns först år” & “mina vänner”.

Detta är den perfekta inflyttningspresenten!

Det du behöver göra för att vara med i tävlingen är att skriva en kommentar till detta inlägg samt låna en av bilderna och länka hit från din egen blogg. Om du inte har någon blogg tipsar du två vänner om tävlingen genom att maila dem länken hit. Tävlingen pågår tom 17/10 och vinnaren får välja en av böckerna i serien.

pressmejl_Page_2 disk i badkar Lägenhet pressmejl_Page_1

Lycka till!

8 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tävlar gärna även om det känns just nu som om det är en dj-la massa negativt jag skulle skriva i en bok om vårt hus...

Men det kan ju vända! :)

Länkar såklart.

Trevlig helg!

s.m.i.l.e sa...

Trevligt! Jag är svag för fylleri-böcker, så det låter spännande. Jag länkar och håller tummarna.

Fortsatt trevlig helg!

Gottegrisen sa...

Har precis dragit igång projekt: Hobbyrum. Det kanske jag skulle kunna skriva några rader om ;o)

Vill tävla och har länkat!

//Linda

Angelica sa...

Är gärna med och tävlar och länkar.

Ha de gott!

Jessica sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla om en av böckerna, har självklart skrivit om tävlingen i min blogg. Hade ingen aning om att det fanns såna böcker till hus och lägenhet, kul idé! :) Jag älskar fyll-i-böcker så håller tummarna! Kram!

Anne-Lie sa...

JA, vi vill vara med och tävla. Vi som precis ska bli husägare!!
Vi skriver på tisdag!!
Jag skickar till Lina och Malin eftersom att jag inte har någon egen blogg.

KRAM

helena sa...

Länkar på min blogg för att vara med och tävla. :-)

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Är mer än gärna med och tävlar så här i sista minuten :-), länkar också fr min blogg.

Ha en riktigt trevlig lördagkväll!
Kramizzz