måndag, februari 21

Ghhaaaaaaa….jag är i en ordentlig svacka.
Jag vill inte banta mer. Jag orkar inte.
Jag är djupt nere på botten. Hur faan ska jag kunna motivera sig till -5 kg på vågen? Det låter så enkelt. Hur svårt kan det vara liksom. Ge faan i att äta, motionera som en gnu, drick vatten och gå och lägg dig.
Helgen har gått åt fanders. Jag har ätit marängtårta, godis och lite chips och jag vill fortsätta på samma "diet" hela veckan. Jag vill åka på affären och köpa två stora chokladkakor, godis, chips och glass som jag inte ens tycker om, men nu vill jag ha.
Jag vill inte äta ägg, ost och grönsaker. Jag vill ha pasta med smör och ketchup, limpa med prickekorv, varm oboy och kanelbullar.
Sockerkakssmet kan jag också tänka mig.
Ska man ge sig hän? Se om det bara är ett infall, eller försöka stålsätta sig, hålla sig och vara sur och grinig?
Tack och god bye!
Ps. Ursäkta språket

3 kommentarer:

Victoria A sa...

Du är härlig du :)
Men visst fan är det jobbigt och trist att försöka hålla sig till det nyttiga hela tiden. Igår vräkte jag i mig godis som om jag aldrig sett det förut !
hoppas du orkar hålla ut, KRAM

Milliz sa...

Du är snygg å fin som du är! Å mår du inte bra av att INTE äta kolhydrater så ät d då! Njut av det goda i livet, men måttligt förståss :) Kraaam till världens finaste Cajsa!

Cathrin sa...

Du är fantastiskt söt som det är. ÄT! Eller ge fan i det och fortsätt. Välj själv, du dör inte av nåt av alternativen. :)