torsdag, november 5

Om en vanlig morgon hos familjen på Mårtenbacken är stressig, vad är då en morgon när barnen skall fotograferas på dagis? Rena, fina kläder och vattenkammade luggar. Pippilotter och hårspännen. Snedluggarna ska ligga perfekt om jag får bestämma. De var såklart världens sötaste ungar när jag lämnade dem i morse. Egentligen är jag inte så förtjust i dagis/skolfoton eftersom jag gillar spontana, naturliga, hemmagjorda bilder mycket bättre, men jag håller trots allt tummarna för fina leenden. Föresten, kan man vara annat än fin i denna kollektion? Kläderna kommer från Me & I.

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Årets fotograferingar blev så där i vår familj. Sonens foto lyckat, dotterns inte alls. Tackålov har man massor av andra superfina foton på henne.

Victoria A sa...

Hade de lika båda tjejerna?
filippa hade också kläder från Me & I på dagisfotot :)

kram