tisdag, november 24

Snart

När jag ändå bara går hemma och är tyst, kunde jag kanske passa på att fixa lite inför advent – med betoning på lite. Jag gillar det här konceptet på adventsljustake. Undra om man kan hitta siffrorna i någon butik på nära håll?

adventsljus_sida_1083

I ett svagt ögonblick kom jag på att jag skulle fixa en paketkalender till Lilla S och Lilla M också, men fatta – det blir ju 48 paket! Tanken är död. De får hålla till godo med tv kalender och chokladkalender. Very, very bad mom.

14-nov-2009-024_61026724

Gulligt, men ack så mycket jobb och pengar.

Bilderna lånade från dekorativ.se och Gizmolinas.

1 kommentar:

s.m.i.l.e sa...

Håller med. Gjorde det för ett par år sen till sonen och dels höll jag på bli tokig på att hitta på 24 olika saker och sen höll jag på att bli tokig på alla småpryttlar som drällde här hemma... Nä, choklad och TV blir det här också.