lördag, november 22

Härlig lördag

Började dagen med god frukost. Smoothi med hallon, grovt bröd med lufttorkad skinka och en stor kopp kaffe. Efter frukost gick vi på prommis till Grodtjärn. Med trötta barn i pulka gick vi hem och lagade lunch. Standard - spagetti med falukorv. Vi tackar Gud för korv!

Klockan 12:30 var det dags för mig att åka till stallet, så Pluttarna och Magnus skjutsade mig. Jag hämtade in Casse, mockade och gjorde i ordning hans mat innan det var dags att åka i väg till Klubben. Annette och Mathilda kom och hjälpte mig med lastningen och sen bar det iväg.
Jag lyssnar mycket noggrant...
Lektionen med Jessika var jätterolig. Duktig tjej. Jag lärde mig en hel del. Jag vill främst lära mig att rida Casse så bra som möjligt och det gick betydligt bättre idag än vad det gjort tidigare. Mathilda var nöjd och det kändes bra.
Magnus och pluttarna kom och tittade efter deras shopping i Birsta. De filmade en liten snutt och tog några foton. De hade köpt två STORA resväskor som vi ska packa i när vi far till Indien, eller Indialand som Maja säger.

Inga kommentarer: