söndag, november 9

Nytt TV-rum= MVG


Bilden kan tala för sig själv...jag tror vi fick godkänt.

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Lätt nattning = bra och föräldravårdande. ÄNTLIGEN har vi också det med alla 3.

Måste ju skriva att Majas rum är ljuvligt! Härligt med nytt säger jag som morrar åt gamla lister och nötta golv halva dagarna...

Cajsa sa...

*skratt* ja Maja får ganska ofta somna i soffan till Bolibompa. Signe är mer uthållig!
Visst är det härligt med nytt, men jag är ju så svag för äldre stil också. Min dröm är stort, gammalt, nött, snett & vint hus på landet. Nu har jag nytt i stan.

♥ mamman i huset ♥ sa...

Hmmm, vem är inte svag för den äldre stilen med vinklar och vrår och knarriga trägolv...

Vi har dock alltför modernt för att det ska vara gammalt och fint, här är allt bara nött, men man får vara nöjd och det är jag!

Go'natt!