tisdag, november 25

Majas kompis Amelie ringde när vi satt och åt middag. Hon ville att Maja skulle komma över och äta deras nybakade papparkakor och leka en stund. Maja var inte sen att tacka ja till den inbjudan. När vi kom hem vart det snabbt ner i sängen med bok; Pettsson & Findus. Signe hade fortfarande lite feber ikväll. Vi får se hur hon mår i morgon. Är hon inte bra blir det inget dagis imorgon heller. Hon var riktigt tjurig när hon skulle lägga sig också. Kanske har hon ont någonstans? Jag håller tummarna för att vi avverkar alla sjukdomar nu innan vi åker till Indien. Jag vill inte att någon av oss ska vara krasslig när det bär iväg. Jag snörvlar också som en galning. Har fått sår under näsan pga alla snytningar. Nu ska jag snabbt ner i sängen. Kanske är både jag och Signe hemma och är sjuklingar imorgon.

1 kommentar:

Cathrin sa...

Underbart nog så är du ju här och snörvlar, det är roligare tycker jag. :)