tisdag, november 11

Ridsport

Idag kom Ridsport. Har precis bläddrat fram till Annas repotage. Det var bra skrivet för att komma från en som inte vet ett dyft om varesig hästar, olika grenar inom hästsport, storlekar på ridbanor mm. Hon låter ju som ett riktigt proffs! De borde bli medlemmar i ridklubben. Jag tror att Wilmer var sugen. Anna är väl mest rädd?
Hur som helst - Barnen sover, Magnus pysslar med Tv:n och jag tror att jag tar med mig min tidning och kryper ner. Natten till idag var en katastrof och jag fattar inte hur lite sömn en mamma kan överleva på (inte en pappa heller för den delen). Hade någon talat om för mig att jag inte skulle sova en hel natt på ca 5-6 år (innan vi fick barn) så har jag inte trott dem. Det gör jag nu. Det är rotation i vårt hus nattetid. Det är lika spännande varje morgon när man slår upp ögonen. Suprise! Man vet aldrig i vilken säng man ligger. Det enda som är säkert är att om man mot förmodan skulle råka vara i sin egen så är man inte ensam... Men vad gör väl det när man kan snusa på de mjukaste små fötter och då och då få en spark rakt i nyllet!
zzzzzzzzz........

Ny dag imorgon. Redan onsdag... Jag och Jennie ska äta sushi till lunch. Vi har längtat hela dagen. Varför kan man inte sluta tänka på mat?

Inga kommentarer: