fredag, december 19

Dag 5

08 064

Alla julfirare på samma gång! När vi är hemma och inte behöver göra oss snygga ser vi ut så här! Annat är det när vi skall på Sheraton! Nu ska vi "bara" äta spagetti & köttfärsås hemma.

Idag har jag, Anna och pappa varit ute på lite shopping;

08 025 08 02708 028 08 026

Två tunikor, ett par byxor (som inte är med på bild) och två par skor. Tillsammans kostade det ca 400 kr. Annars har vi barat ätit god mat haft det mysigt!

Vi käkade spagetti & köttfärssås;

08 050

08 052

Våra små pluttisar tittade på julkalendern. Lilla S åt spagetti så det stod ut genom hennes öron. Imorgon åker vi till Temple Bay. Jag tror att de har Internetuppkoppling där.

Hoppas!

Galningar på semester;

08 034 08 033

08 044 08 060

08 062

Fin sjal som också hamnade på shoppingkontot!

God jul och gott nytt år!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt ni ser ut att ha det,jag kan ju säga att jag lätt skulle byta med dig så du fick sitta här på jobbet & hålla på med Fiber ist :P
OM du hittar en riktigt smörig Bollywood film får du gärna ta med den hem till mig :D Love Them.
Ha det super bra! Vi saknar dig här.

Cathrin sa...

Vad söta ni är allihopa! Hoppas att resorten är kanon! Vi ser fram emot mer bilder och inlägg. :) Det är ju fantastiskt!