lördag, december 13

Vi har lämnat Molly till farmor & farfar. Åt sista jullunchen med gröt & skinka innan vi sa hej då. Molly sprang och gömde sig bakom en soffa och vi fick lyfta fram henne när vi skulle åka. Det tar väl några dagar tills hon aklimatiserat sig i sitt tillfälliga boende. Vår lilla jaktkatt!

Väl hemma bäddade vi ner vår Lilla S i vagnen. Där sussade hon gott ett par timmar.


Maja har frågat ca 12000 gånger när vi ska fara. Vi började med 12 timmar kvar, nu är vi nere på 5... Låååååång dag. Maja har resfeber, så middag var inte att tänka på. Nu har de slurpat i sig varsin flaska välling. Jag & M ska packa det sista. Jag gruvar mig... Drar ut på det in i det längsta. Samma beteende som min kära mor.


1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Treeeeevlig resa!

Hälsa!

Kram ifrån mig!