onsdag, december 3

Vi spelar "konstiga djur" innan det är läggdags. Magnus jobbar över och mormor är här med oss. Hon ska läsa för Maja och jag ska försöka få Ninne att sova. Måste tvätta två maskiner innan jag kryper ner. Vår tvättstuga svämmar över. Jag ska försöka se lite på Bonde söker fru och Carin 21:30 oxå.

Idag fick vi vårt första julkort. Det var från lillkusin Milia. Vi får passa på att önska alla vi känner, som läser bloggen en riktigt GOD JUL. Inte ett enda julkort kommer att skrivas i det här huset i år. Kanske kan ni se framemot en kaxig julhälsning från småtomtarna när de myser på stranden eller plaskar i poolen. Vi får se...
Imorgon är det torsdag och vi måste börja plocka fram lite saker som ska med till Indien. Det har vi sagt hela veckan, men än så länge har det nte hänt ett dugg. Här går livet sin gilla gång, men snart ska vi väl vakna upp och inse att kläder & prylar inte skuttar ner i väskan av sig själv, men jag önskar...
Jag rider imorgon.
*Bra väglag med sand i Kvarsättsbacken: Casse kanske får följa med på lektion.
*Dåligt väglag med is och halka: Jag håller tillgodo med en lektionskuse.

Sov gott!

Inga kommentarer: