söndag, maj 24

Party!

Igår hade vi party! En riktig hederlig fest. Ingen parmiddag med barn som skall sova klockan åtta, nej en riktig dunderfest! De sista gästerna lämnade huset vid 02:30. Såklart måste ni får se hur skoj vi hade det! Ha en härlig söndag och njut av det som är kvar på helgen. Vi ska torka upp de sista spillrorna från gårdagen och sen njuta i solen. Kan tänkas att jag måste ha en cola och en stor godispåse om en stund. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Z, V & M njuter och skrattar i solen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

M röjer på dansgolvet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer:

Milliz sa...

Tack för en superfest! =D

Victoria A sa...

Ja jäklar vad skoj det va!
Tack till er!

Linda sa...

Ja jädrans va kul det va :)tusen tack! synd att "nån"´ville hem i tid ;) men det va såklart kanon att nån hade koll på klockan då man skulle upp kl 6 haha :) kramar i massor fr oss

Victoria A sa...

hej igen..
Vad häftig bilden på Malin var!
jag har varit trött HELA dan...
nu blir det soffan :)

Petra_p3a sa...

Hej hopp, Ser ut som det gick fort att hitta tid att njuta, härligt Cajsa, längtar o
oxå lite till liten är stor nog så jag oxå kan "njuta" sådär.

Många kramar Linda

Angelica sa...

Ni ser ut att ha haft en trevlig fest.

ps. Nu råkar de ju vara så att de är Telias mobila bredband vi har... :O Kan jag klaga hos dig;)

Cattas liv och tankar sa...

Va kul med party!! Dröjer nog ett tag för mig nu.. :-)