onsdag, maj 6

Tankar

Imorgon är det tydligen stormöte på Telia igen. Massor av människor måste sluta. Jag håller tummarna så de blir blå för att det inte blir jag.

Det är underbart att ha en vän som man kan gå långpromenader med sent på kvällen och prata, prata, prata. Vips har vi gått i 1 1/2 timme, utan att märka det!

Kartonger i massor, för stort, för smått, för varmt, för kallt. Nu ska mössor och vantar vila på vinden i minst sex månader.

Härligt att åka på minisemester med tjejerna och längta som tusan efter de här hemma. Jag vet att jag har tre älsklingar som väntar på mig.

Kul att göra sin dotter så glad att ögonen gnistrar. Ridlektion väntar henne på fredag.

Jag missade Leila ikväll. Känns som det kvittar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer:

Angelica sa...

Jag håller också tummarna för att du inte är en av dom.

Kram

s.m.i.l.e sa...

Jag såg Leila. Du missade ingenting.

Jag håller tummarna för dig imorgon. Om du håller för mig nästa fredag.

Klankis sa...

Åh, ni också? Håller tummarna.

Annelie Johnsson sa...

Hej vännen! Håller tummarna allt jag kan för att det ska gå bra för dig!!
Kram

Victoria A sa...

Fina bilder!
håller tummarna du klarar dig på jobbet..
på lördag bär det av.. fasiken va skoj vi ska ha :)
kram