måndag, maj 25

Missa inte tävlingen! Vinn fin sommarhatt till barnen från Pirum Parum

 

ny 1 PirumLogoPMS368payoff

Vinn superfin sommarhatt till barnen från Pirum Parum. Märket är Kik-Kid (nederländsk kvalitetsmärke).

Hattarna är gjorda av bomull 95% och elastan 5% och finns i storlekar från 5 månader till 8 år. Färger röd och grön.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Det enda du behöver göra för att medverka i tävlingen är att skriva en kommentar till det här inlägget och länka till tävlingen från din egen blogg. Om du inte har någon blogg mailar du två vänner och tipsar dem om tävlingen. Glöm inte att ange din mailadressen så jag kan nå dig om just du vinner. Tävlingen pågår till 31/5. Lycka till! (Låna gärna loggan ovan när du länkar).

(Om ni inte har någon egen blogg kan ni ändå vara med och tävla. Gå in under kommentarer. Om ni får upp en säkerhetsvarning, klickar ni bara “ja”. Därefter skriver ni en kommentar i rutan. “Jag vill vara med i tävlingen, håller tummarna, typ”! Sen fyller du i ordverifieringen och klickar i den lilla ringen anonym. Glöm inte att skriva i kommentaren vem du är och din mailadress). Lycka till!

18 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Orkar nästan inte tävla alls i bloggvärlden mer...

MEN HOS DIG ORKAR JAG SÅKLART VARA MED OCH TÄVLA!

Fin-fin hatt!

Länkat och klart! Kram!

s.m.i.l.e sa...

Länkar och håller tummarna både för vinst och för att Lillan ska acceptera att bära solhatt. Hon är lite kär i sin toppluva just nu. (Heter det fortfarande toppluva eller är det jag som är stenålders? *rodnar*)

Victoria sa...

Ohh en sån vill jag gärna vinna till Wirva!!
Länkar på min blogg oxå.
Kram Victoria

Pippi sa...

Skulle verkligen ha en så snygg sommarhatt till sonen :) Är alltså gärna med och tävlar och har länkat hit från min blogg.

Gottegrisen sa...

Vilken fin sommarhatt! Hon hade gjort sig perfekt på lillans ljusa kalufs. Vill gärna vara med och tävla och har länkat från min blogg.

//Linda

Milliz sa...

Nu ska jag ta chansen å vinna finfin sommarhatt! =) Missade ju den förra tävlingen med en stackars dag...

(Mailar till 2 kompisar då jag inte har nån blogg...)

Sofia sa...

Jag vill såklart också vara med och tävla, Melle skulle vara skit snygg i en sån där fin hatt.. Lägger upp länk.

Kraam Sofia

Jag sa...

Hej, jag vill vara med och tävla, lägger upp en banner i min vänstra sidebar.

Vicki sa...

Roligt med riktigt stora fester!! Det är inte så ofta man är på sådana längre men när man är har man kul.

Vicki

Anonym sa...

Jag vill vara med i tävlingen !!
Mailar två vänner !
/Johanna

Angelica sa...

Nu är jag med och tävlar och har länkat.

Håller tummarna!

Annelie Johnsson sa...

Jag slänger in en liten lott jag med, kanske jag har tur denna gången...

Mailar dig så snart jag kan ang, Photoshophjälpen.
Kram!!

Annelie Johnsson sa...

Ja, jag är gärna med & tävlar, fast jag vinner sällan nåt, men ändå.

Mailar över lite PS-hjälp så snart jag kan
Kram!!

s.m.i.l.e sa...

Hahaha! Jag håller med dina kommentarer om köttbullarna! Det är bara barnen som gillar dem här också.

Petra_p3a sa...

Tävlar såklart gärna hos dig, lite dålig på det tekniska bara.

/Kram

maybe*mej sa...

halloj. Tack för inbjudan till tävlingen. Jag vill bara säga att du tar många fina bilder. De längre ner.. 4 st bilder som sitter ihop och är rundade i hörnen är suuuperfina. Tonen i dem är kanon. Kul att ha hittat hit. Ha en trevlig helg.

Victoria A sa...

Filippa behöver en solhatt!
så nu är vi med och tävlar igen :)
Jag är så sent ute, har inte länkat,
men jag mailar iväg till två stycken får se om de hinner tävla.

kram

Cathrin sa...

Ingen tävling kommer undan från mig! :) *håller tummarna*