söndag, mars 1

Ett år äldre

Jag hör till de som fortfarande tycker att det är roligt att fylla år och öppna paket. Tänk att få en massa saker man önskar sig, bara så där. Det är ju underbart! Vi har haft en jättemysig dag! Tack ni som var här och ni som var med på avstånd.

Hur glad kan en mamma bli när man får en så söt nalle av sina barn. Lilla M både “posar” & tar kortet på sig själv & nallen. Riktigt snyggt. Blivande fotograf? Ingen är gladare än jag.

bröllop_017

Lilla M & jag gjorde supergod hallonswischtårta med en massa ljus på.bröllop_047

Vad kan det vara? … en dammsugare!

bröllop_036
bröllop_059

bröllop_065 bröllop_070bröllop_061

Jag fick så fina presenter! Förutom dammsugare fick jag en bok med Mia & Klara, smycken från Amanda Egilson, kivilyktor & marimekkoskål. Dessutom presentkort, blommor & en del ekonomiskt bidrag. Tack än en gång!

3 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Stort grattis på 25årsdagen( eller?) Finfina presenter!! Hoppas du haft en riktigt bra och bortskämd dag!
Kram Annelie

Cathrin sa...

Åh, vad mycket fint du fick1 Jag tänkte skicka ett grattis-sms igår, sen tänkte jag att det kunde vänta och att du kunde få en grattiskram idag ist. Ända tills jag imorse kom på att du ju inte skulle vara här idag.. :( Bara jag och farbror i hörnet.. G R A T T I S! ! ! ! ! !

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vilka jättefina presenter. Härligt att fylla år när man får så mycket fint!

Lyckliga jag ska på fest 13 mars och då är Klara Zimmergren konferencier. Jag antar att det blir ganska mycket skratt då på den något SVT-inspirerande festen!

Kram!