torsdag, mars 5

Happy torsdag

Torsdag! Slutar 14:30 idag och ska hämta mina älsklingar. Lilla S fick mjukstart med en enda dagisdag den här veckan. I morgon ska vi vara sportlovslediga och inte sjuka. Jag har planerat pulkåkning med varm choklad inte film i soffan med blåbärssoppa och kräkhink. Ikväll ska jag rida igen. Det känns som det var en evighet sedan jag red lektion. Jag tror att det är två veckor sedan. Casse ska få stanna hemma, så jag får hålla till godo med ridskolekuse. Hästbyte ikväll. Spännande. Red Casse i tisdagskväll och har fortfarande träningsvärk. Jag M Å S T E börja träna lite mer, men det blir svårt att få in med tre riddagar/veckan.

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Hoppas hoppas att ni får en härlig sportlovsdag och slipper kräkhinken!

Anonym sa...

Jag skulle också behöva träna, jag har nämligen 3 kilo kvar att gå ner men jag är så lat. Har kanske varit på promenad med vagnen 3 gånger sen Melwin föddes.. hihi =)
Nu längtar jag tills på söndag för jag är så shopping sugen.. =)
Ses på söndag!

Kraam Sofia