söndag, mars 22

Sista dagen. Vinnaren presenteras imorgon!

ny 1 PirumLogoPMS368payoff

Nu har ni chans att vinna ett par fina ekologiska tofflor från Pirum Parum.

bellio bild

Det enda ni behöver göra för att vara med i tävlingen är att skriva en kommentar till detta inlägg och länka till min blogg. (Låna gärna bilden ovan). Om du inte har någon blogg, mailar du två vänner och tipsar dem om tävlingen här på bloggen. Vinnaren får välja ett par tofflor ur Pirum Parums Bellio-sortiment. Tofflorna tillverkas av ekologiskt läder i strl. 18-19 till 26-27. Tävlingen pågår tom 22/3. Vinnaren meddelas per mail så glöm inte att ange din mailadress.

Lycka till!

20 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
♥ mamman i huset ♥ sa...

S J Ä L V K L A R T vill jag tävla hos dig Cajsa!

Länkat och klart! ;)

Gottegrisen sa...

Vill gärna vara med och tävla! Har länkat!

www.gottgrisen.blogspot.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar och länkar i bloggen.

Annelie Johnsson sa...

Hade gärna varit med & tävlat, men sonen har readns strl 26/27, så det kan bli lite för smått det där. Men jag får hålla tummarna för nån annan istället...

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla.. =) Länkar i bloggen.

Kraam Sofia

Anonym sa...

Jag vill vara med ! Jag mailar två vänner !

Anonym sa...

Glömde mailadresen
Johanna.ostin@hotmail.com

;-)

s.m.i.l.e sa...

Nej men vad kul! Jag har länkat och håller tummarna!

Åsa sa...

Jag är gärna med & tävlar :-)

Vilken fin blogg & snygga bilder Cajsa!

Jag mailar 2 vänner!
Min mail: loennelid@hotmail.com

Annelie Johnsson sa...

Äsch vad tusan, passar de så passar de, sonen fyller ju dessutom två år den 22 mars, så kanske vi kan ha lite tur i alla fall. Förresten, är det nåt du undrar ang kursen så hör gärna av dig...
Kramar!

Anonym sa...

Hello! Visst kan jag vara med o tävla!! :-) Länkat t din blogg har jag ju redan gjort men jag mailar till två istället så blir det riktigt gjort ;-)

Anonym sa...

Åh!
Dessa härliga tofflor har jag suktat efter, hoppas Nora blir den lyckliga vinnaren=)

Självklart länkar jag!

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med och tävla :-)

http://edar.blogg.se/2009/march/jag-ar-med.html

Mailadressen är annae79_@hotmail.com

Victoria A sa...

Jag vill vara med och tävla..
skoj!
Jag länkar i bloggen om jag får till det...
//ville

Cathrin sa...

Jag ska givet vara med och tävla. Underbara tofflor!

Mjuka sa...

VIlken härlig tävling!! Länkar hos mig
kramen Malin

Anonym sa...

Vill vara med och tävla!

Mailar två vänner!!


marie.faltstam@skola.sundsvall.se

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla
karina.nylund@telia.com

Fredrik sa...

tävling!? är inte det lite väl kapitalistiskt? får jag min bonus så räcker det för mig:-)