lördag, mars 28

Hinner inte med

Som jag sagt flera gånger tidigare hinner jag inte med mina intressen i den utsträckning jag skulle vilja. Hästen tar den tid jag har över och sen finns inte fler timmar på dygnet. Tyvärr. Idag har jag i alla fall suttit och gått igenom (nästan) allt jag inte hunnit med på Photoshopkursen. Provade att lägga till en ram och resultatet blev ju ganska fint! Jag kommer igen, men det har varit lite mycket på sista tiden. Nu får vi i alla fall en välbehövlig semester i fjällvärlden och jag hoppas att den skall stärka hela vår familj. Såklart kommer jag blogga i veckan. Var beredd på vinterbilder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej..jag lånade er parkering och uppfart idag då jag var hos daniel och sara...jag hoppas detta var ok, såg att ni hade skottat då jag kom tillbaka..hoppas jag inte ställde till med mycket besvär =( ha det bra! /Malin

Victoria A sa...

Jättefin bild!!
ha så mysigt till fjälls.
kram

s.m.i.l.e sa...

Hoppas ni får en riktigt skön och mysig semester tillsammans!

Camilla sa...

Jättefin bild! =)
Kramiz

~:Johanna:~ sa...

Underbar bild. Vad är det för kurs du har gått i photoshop?
Hoppas ni haft det bra med skidåkningen.

// Johanna