onsdag, mars 25

Frissan

Hej o hå vad tiden går...Nu var det dags igen. 3 timmar kvar och jag vet inte vad jag ska göra med håret. Såklart blir det nya slingor, men sen vet jag banne mig inte vad som händer... Är lite sugen på en lugg, men funkar det när man har en panna som är ca 4 cm hög? Alltså Charlotte Perrelli och jag påminner inte om varandra (och ganska glad är jag för det. Faktiskt utan minsta uns av avundsjuka i rösten). Hennes smartast drag var förresten när hon klippte lugg för att dölja sin panna, men hur blir det på mig...Dölja nåt som inte finns från början liksom. Ikväll vi 20:00 vet vi. Jag tror knappast att det kommer någon bild.

1 kommentar:

Anonym sa...

De är klart du måste lägga ut en bild, blir ju jätte nyfiken hur de blev med lugg om de nu blev lugg.

Ha de gott, kram