fredag, mars 13

Good friends are like stars

You don´t always see them,

but you know they are there

Det var länge sedan jag tittade in på facebook, men ikväll när vi kom hem loggade jag in. Jag hade ett fint meddelande från en av mina bästa vänner. Hon bor i Stockholm och vi ses inte så ofta. Tack så mycket för kortet. Tänker på dig A. Kram.

Vi har haft en mysig kväll med vänner & god mat. Alltid lika trevligt att träffa familjen Wallin. Synd att det är så sällan. Båda små somnade som vanligt i bilen på väg hem. Rutinerade småbarnsföräldrar som vi är hade vi såklart med pyjamas & välling. Allt klart, bara att bära in de små när bilen är parkerad. De sussar snällt vidare trots att vi krånglar av fleecedressar, mössor & tjockesockar. Nu hoppas vi att de sover en stund i morgon bitti. Jag vill inte se Dora Utforskaren kl 05:15 imorgon bitti. Jag vill inte.

1 kommentar:

Vecka - Vecka sa...

Nu först har jag tid att kika in hos alla som deltog i min tävling.

Visst är det kul med Facebook. Speciellt då man har "koll på" riktiga vänner.

Ha en skön söndag!

Kram,Lotta