onsdag, mars 4

Utpressning

Jag tycker inte om överraskningar. I alla fall inte om jag får veta att jag ska bli överraskad. Är det förresten en överraskning då? M tycker att det är jättekul! Han ska ge mig något i födelsedagspresent och jag har ingen aning om vad det är. Det ska ske på fredag, det vet jag och jag ska vara fint klädd. Fast jag behövde inte ha klänning. Barnvakt är fixat. Jag gissar och han skrattar. Jättekul. Han säger att Lilla M vet vad det är. Jag ska ha utpressning på henne ikväll.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Jag hoppas att lilla M inte avslöjar överraskningen, hon håller nog tyst ;).

Ska vi träffas på söndag då? Vilken tid i så fall?

Ha de gott! Kram

♥ mamman i huset ♥ sa...

Nämen det är nog förbjudet Cajsa! Omoraliskt helt enkelt... ;)

Victoria A sa...

vad skoj!
väntar med spänning vad det blir för nåt.. :-)
kram

Anonym sa...

Cajsa, vad sa jag åt dig. Du får inte pressa lilla M!!! :)
Du får vackert vänta. Tänk vad härligt.. en överraskning.
Han kan han! :)
Vi ses imorgon i stallet hoppas jag, ja just ja.. kanske jag kan få lifta med dig om du inte ska ha med dig Casse så klart. Om du har magsjuka så hoppas jag att du stannar hemma... har ni klarat er?

STOR kram från din lilla vän på Sallyhill!

Anonym sa...

*nyfiken* Lyckades du?
Kramiz