torsdag, januari 27

torsdag=ridning

Idag står det hoppning på schemat. Som vanligt blir jag ju extra piiipnödig av tanken, men det går ju alltid jättebra, eller hyffsat bra! Om allt är som det borde ska jag hoppa Skipper. En riktigt fin häst. Riktigt fin. Jag hinner få in ganska mycket motion idag och det är bra. Prommis till och från jobbet. Ca 8 km totalt i rask takt + ridlektion.

Vad ska jag äta idag då?
Frukost: Gissa? yohurt med en liten skvätt grädde. Jag tog även med en LCHF smörgås med mycket smör och skinka till jobbet. Den var god.
Lunch: äggröra med en liten bit grillad kyckling (från igår), sallad
Middag: Köttfärssås med...inte spagetti i alla fall, men det blir jobbigt för jag är en riktig slav under pasta i alla former. Men jag får väl strimla lite vitkål som jag kokar lätt. Det blir ju nästan samma sak - NOT. Jämför alldrig spagetti med lättkokt vitkål.

Inga kommentarer: