måndag, april 27

Äntligen

Lilla M har lärt sig cykla. I helgen, hos farmor & farfar. Skönt. Nu slipper jag springa bakom och hålla i den där pinnen, fast det kanske var synd. Jag fick ju ihop massor med steg till vår stegtävling på så vis. Men fy, jag ser hellre till min egen motion än att ungen lär sig cykla. Jag tar tillbaka det där sista. Alla nöjda & glada. Vi har tyvärr inte fångat det på bild ännu, men jag kan garantera att det är just så vingligt att man tror att det inte ska gå, men det gör det. Lilla S vill inte vara sämre, trots att hon knappt når fram med fötterna på trehjulingen ännu.

Först hjälper hon pappa att kontrollera att allt är som det ska.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hjälmen sitter som den ska…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Sen iväg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Vilka härliga bilder! Man ser riktigt på sista bilden att hon har bråttom iväg. Underbart!

Sonen var tokig i cyklandet första året, nu har det lugnat ner sig lite, men det kommer kanske till sommaren igen.

Aratorps Lena sa...

Härliga vårbilder! Vilken lycka att cykla själv! Grattis Cajsa, du vann tävlingen hos mig! Maila mig din adress, så skickar jag strykbrädsöverdraget! Kram Lena

Stenlycka sa...

Vilken söt tjej och vilken lycka att lära sig cykla. Vil bara säga GRATTIS till vinsten.
KRAM

Millan sa...

Hittade hit via en tävlingslänk...jättefin blogg du har, mycket kul att läsa också...Återkommer!

Cathrin sa...

Jag snöt mig, och infann mig. Hot fungerar!