fredag, april 3

Tävling

Skidskolan avslutades i morse med slalomtävling. Speaker, musik, nummerlappar & kexchoklad! Resten av dagen spenderades i backen. Vår lilla snöstjärna - Lilla M har åkt sig less. Imorgon är planen att vi ska ta oss upp till Timmerkojan. Tyvärr är vi beroende av vesslan och han som kör verkar inte så intresserad av att skjutsa oss eller någon annan heller för den delen, så vi får väl se hur det slutar… Nu har vi precis ätit god räkgryta med ris och vitt vin. Lilla M däckade till “Amigo”, men den lilla håller ut!. Ikväll skall team farfar/morfar få revansch i kortspel. Usch, bara en dag kvar på underbar vintersemester. Jag skulle kunna bli ambassadör för Vemdalen.

P4030735P4030758P4030764

P4030750 Hovdetrollet

P4030745P4030740

Lilla S höll ställningarna på åskådarplats!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Det är bra, vi behöver tips inför nästa års skidsemester. Vi har testat Åre och Ramundberget och är lika förtjusta i bägge. Får se var det blir nästa år. Nu har vi pausat nåt år, så det börjar bli dags.

Njut av sista semestertimmarna!

Petra_p3a sa...

Vemdalen är bäst!
Har just kommit hem från 3 dagar i Åre, inte åkt nå skidor bara myst men inget slår atmosfären i VEMDALEN. Är ett lugn där som INTE finns i Åre. Missförstå mig inte jag gillar Åre oxå men jisses vad gyttrigt det har blivit där de senaste 15 åren. Nä tacka vet jag hur det såg ut när jag var där som liten. Hoppas Ni får en härlig avslutning på er semester. Men spara lite sol till mig oxå, åker upp på ons.
Kram Linda

Angelica sa...

Nu har varit in och tittat på trollet siså där 100 gånger snart, Milia håller på att skaratta ihjäl sig varje gång hon ser han/henne.

Vi kanske kan få en "kopia" på bilden? ; )