tisdag, april 7

Jag fastnade

Det finns inget som kan fängsla mig som matlagningsprogram. Det spelar inte så stor roll vem det är som lagar maten eller bakar kakorna. Jag är fast oavsett. Idag råkade det vara Nigella och hennes kolasås måste jag prova, men det får väl bli en vecka när jag inte har ätit något annat över huvud taget. Hon snålar ju varken med socker, smör eller grädde. Nu väntar en varm dusch och en bra bok, sen är det god natt för min del. Jag måste ju vara utvilad & förberedd inför resan på torsdag - mot Blåkulla! Vilka ska med?

p%C3%A5skkort_09Bild: http://petrifiedinpink.blogspot.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Cajan!

Alltid lika roligt att läsa din blogg!!
Förresten, finns det plats på kvasten för två?

Ha det bra i påsk!

Kram Anna

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag hänger också med till Blåkulla. Har nog allt det som en häxa ska ha. Förutom katt... Men annars allt: vårta, svarta tänder, risigt hår, läskigt skratt och märkliga kläder...
Vi syns!