söndag, april 5

SOL!

P4040834 P4040824

Solen skiner och termometern visar 10 grader varmt. Vår bästa dag på semestern blev den sista. Efter en del problem kom vi tillslut upp på fjället och där blev vi kvar ett bra tag! Vem vill lämna detta? Det ser dock inte så ljust ut för alla påskfirare om snön fortsätter att tina i samma takt som den gjort under vår vistelse. På kalfjället sjönk snön 40 cm på ett dygn.

P4040830 P4040831

Vi myser i solen & Lilla S snarkar högljutt i pulkan. Hon älskar att åka efter M. I nedförsbackarna skrattar hon högt och efter en åktur somnar hon så skönt.

P4040840Jag & Lilla M med Timmerkojan i bakgrunden. Oboy i muggen.

4 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Ljuvligt!! Extra skönt att avsluta semestern med en alldeles speciell fin dag, eller hur? Nu går vi framåt mot våren med stormsteg!

Petra_p3a sa...

Ajaj vi som ska vara där i Påsk. Tur att man inte behöver betala för uppehället, bor i mor & fars stuga, ifall snön är borta och man inte kan åka nåt.
Härligt att ni fick en fin avslutning på semestern. Du är brun och fin nu då?

Cathrin sa...

Åh, nu saknar jag dig seriöst!
Och det sjuka är att jag inte är på jobbet imorrn och på onsdag, då har jag mina sista krusdagar.. Så först på torsdag! SÅvida ingen av oss eller dina skruttar är sjuka. :)

Cathrin sa...

Kursdagar heter det nog på svenska. :)