fredag, april 17

Näe, fy vad dålig jag varit på att blogga de senaste dagarna. Jag har inte riktigt haft tid och lust, men jag lovar bättring. Idag har vi ledig fredag. Pluttarna har varit i lekparken med mimmim & jag har hunnit storhandla. Det blev ett stort svart hål i plånkan efter det ICA besöket...suck. Ikväll blir det middag (grillning trots isvindar) med fam. Wallin också ska vi såklart fira lilla I som fyllt 2 år. Imorgon hoppas jag på en tur till IKEA, då vi verkligen är i behov av en spegel. Jag hade tänkt mig den här. Ha en underbar helg!

75903_PE195130_S3Bild lånad från http://www.ikea.se/

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Saknat dig... Tomt i cyberrymden när Mamman i huset är på skidresa och du har bloggpaus.

Trevlig fredagkväll på dig!

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Vi har den spegeln i vitt i hallen, gillar den jättemycket. Sen att junior förgyller den med sina puss och handavtryck, det får man bara leva med...
Ha en skön helg!!
Kram

Vicki sa...

Hur gör du som cykling till steg? Vi har lite olika tävlingar man kan vara med på jobb. Allt är inom hälsans tecken. Nu startar någonting med cykling vet inte riktigt om vi ska vara med på den men hoppas.

Vicki