tisdag, april 14

Dag 1

På tal om 12 000 steg. Jag måste ha kommit upp till det idag. 7000 har jag vandrat nu och då har jag inte hunnit omvandla cykelturen. Vi har en tävling på jobbet och det är inte bara steg som räknas. Vi får omvandla annan fysisk aktiviteten till steg. Med nya springskor finns inga ursäkter längre. Jag vägrar att bada i vassen i år. Sillen, nubben, äggen & godiset står mig upp i halsen...

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1. nya springskor 2. nya sneakers

2 kommentarer:

DRÖMHUSET sa...

Härligt med nya springskor =) Här vägrar jag med vassen och försöker ta en runda var dag!
You go girl =)

Linda sa...

Men härligt gumman :) jag har aldrig sprungit/joggat i hela mitt liv men nu fasen ska sista "gravkilona" väck ;) tänkte börja om en vecka då jag varit på sjukhuset o gjort EKG... har fått remiss så vågar inte innan. Lycka till och peppa mig gärna när vi pratas nästa gång ;) kram