fredag, februari 13

Fredag

Underbara fredagar! Jobbar till 14:30 idag och sen blir det raka vägen upp till dagis och hämta Lilla M (Lilla S är fortfarande hemma och kurerar sig efter dunderförkylningen). Ikväll blir det mysfredag med familjen och inte middag hos Wallins som var planerat. Lilla M har önskat mozzarella, svarta oliver och guldricka (fanta). Gissar att vi bakar en pizza ikväll. Alla få lägga på det man själv vill ha på sitt lilla hörn. Min sida brukar bli full av goda pålägg såsom; lufttorkad skinka, salami, färska champinjoner, zuccini och mozzarella. Vi ska inte missa på spåret, men jag måste också sätta mig med mina photoshopuppgifter. Kanske kommer det ut något litet projekt på bloggen under kvällen. Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
låter som en bra fredagskväll!
Vi ska äta skaldjurspasta - mums.
Hur gick ridningen igår??
Kram

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Hoppas ni får en bra fredag, vi har varit ett varv vid havet och njutit av solsken och minusgrader. Vad är det förresten för kurs du går?
Ha en bra helg
Kram!!

Annelie Johnsson sa...

Aha, samma som jag gick förra året.. Kursen gilade jag jättemycket!! Fick massor med nya tips o ideer.
Kram