måndag, februari 16

Utmanad igen!

Den här gången av s.m.i.l.e

Utmaningen går ut på att visa hur det ser ut där jag sitter & bloggar. Jag är inte rädd. Jag visar mitt stökiga skrivbord. Snacka om att jag snabbt rafsade ihop en massa grejor innan jag fotade, men bilderna är inte “Photoshoppade” – jag lovar!

feb 002 feb 007 feb 005

Bakom mig har jag två överfulla garderober & en träningsmaskin, men jag valde att istället visa vad som finns till vänster om mig när jag sitter vid skrivbordet – strykbrädan.

Jag skickar utmaningen vidare till alla som vågar visa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej fröken!
Hur mår du? Är du på benen?
Jag ska rida imorgon kl. 20 är det tänkt... får se vad kroppen säger. Är du pigg så får du gärna följa med!

Kram

s.m.i.l.e sa...

Stökigt? Hrmm...det kallar inte jag stökigt! Jättefint! Kul att se var du bloggar.