tisdag, februari 10

Nudlar & glass

Jag, trött liten M & sjuk liten S. Mycket sjukdomssnack på bloggen senaste veckan. Vi slåss mot elaka baciller som aldrig vill ge sig. Vädrar, tvättar och byter sängkläder. Trodde på en bättring imorse, men vid lunch ringde M & sa att det inte alls var bra med Lilla S. Ikväll har vi i alla fall fått i henne lite sylt, grädde & omelett. Härlig blandning, men kan man äta glass & nudlar tycker jag inte att det låter så farligt i alla fall (min syster & mor vet vad jag menar). Välling funkar inte alls. Vi har haft en riktig slapp kväll. Bara suttit i soffan med barnen. Lilla S somnade i min famn. Jag & M har tittat på Mästarnas mästare (SVT såklart). Nu ska jag försöka hitta en ledig plätt i min egen säng & läsa “Svart stig”. Sträckläste Åsa Larssons “Tills dess din vrede upphör” på några dagar. Ett boktips från mig.

109_129

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svart stig är jättebra! Har nyss läst den! Har ett behov att alltid ha en bok på g.Den jag läser nu heter "Panik" o är oxå himla spännande.
kram kram

Victoria A sa...

Hoppas ni krya på er snart!!!
Stackars söta lilla S...
kram på er