onsdag, februari 18

Nystädat

Nu har M & jag städat i tre timmar. Vi höll på att kvävas av dammråttor och gamla matrester. Köket var värst. Jag har nitiskt gnuggat på varenda centimeter av vårt kök & nu känns det äntligen fräscht. Medan vi städade fick BKO sjunga för oss, så nu vi är uppvärmda inför morgondagen. Det ska bli så mysigt. Gå ut och äta och sen konsert. Jag, M & ett annat par. Vi har varit på de tre senaste spelningarna tillsammans. Måste vara tradition va´?

Så här fint blev det:

feb_042 feb_037

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallåj, jag vet inte om du har sett mitt svar på din fråga, jag brukar nämligen svara direkt i kommentaren.
För min del är det i alla fall ok att du lånar bilden. Enligt hemsidan där jag lånade bilden på bokomslaget finns det vissa krav vad gäller publiceringar av deras bilder, du kan kolla här ifall du vill veta mer: http://www.panorstedt.se/templates/Norstedts/Page.aspx?id=28780
Ha det gott!

Cathrin sa...

Mycket fint! Inet bara städningen utan köket också.:)

Annelie Johnsson sa...

Tjusigt värre, tyvärr har det en tendens( i alla fall hos oss) att snart vara belamrat med en massa prylar igen...
Kram!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Fantastiskt fint kök! Jag känner doften av nystädat... Åh, härligt!

Vi har så gammalt och slitet så den där riktigt härliga känslan infinner sig sällan... Det ska vara precis innan jul, eller innan vi får långväga gäster eftersom det nästan bara är då som jag tokstädar hela huset på en och samma gång.

Men ni har som sagt jättefint. Ljuvligt med ett runt fönster. Ser man gård eller gata ifrån det?

Victoria sa...

Du får gärna komma till mitt kök och gnugga om du vill::)
Vi ses på fredag och då blir det PARTY!!!
Kram Victoria
viret.bloggagratis.se