lördag, februari 14

Kursen får vänta

Vi har fortfarande ingen dator som fungerar. Det är så tråkigt. Jag hade precis installerat en ny version av Photoshop så jag ska få ut så mycket som möjligt av kursen också händer det här. Jag kommer nog inte kunna göra någonting på hela helgen, så det får bli studier nätterna igenom till veckan. Bra start. För övrigt har vi haft en mysig dag. Lilla M har åkt skidor med Mimmim. Jag & Lilla S har tagit det lugnt eftersom influensan valde mig som sitt nästa offer. Mannen i huset är ute på svensexa hela dagen & natten. Honom ser vi nog inte före morgontimmarna. Om jag orkar ska jag försöka pina mig igenom några timmar med Petra, annars blir det inspelat På spåret & Skavlan från igår. Somnade till Bolibompa med barnen. Härlig fredagkväll. Nu står steken i ugnen, potatisen kokar och vinet väntar. Ha en mysig alla hjärtans kväll!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Tack detsamma! Hoppas du piggnar till snabbt.

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vi väntar på dig Cajsa. Oroa dig inte. Vänskap i cyberrymden slarvar man inte bort hur som helst.

Kram!

Cathrin sa...

Åh, Cajsa! Hoppas att du inte ligger helt platt.. Med tanke på få inlägg så verkar det ju som om du hamnat i sängläge! Hoppas inte! :)