tisdag, februari 17

Sovdags

Det har inte blivit så mycket skrivet idag eftersom jag är så fokuserad på mina bilder & min kurs. Så fort jag känner att jag får lite bättre kläm på det, kommer jag att slappna av. Min kära M är på väg hem från Ö-vik. Han och två kompisar tog bilen upp efter jobbet för att se hockey, eller för att se Peter Forsberg. Modo spelade mot HV71. Såklart jättekul för dem, men jag min olyckskorp kan ju inte låta bli att spekulera i värsta scenario, så jag sa till M innan han for: -hoppas nu att Peters fot håller ihop och att han spelar matchen. Det vore ju för snöpligt om ni åkt hela vägen och köpt dyra biljetter också är han inte med. De spelar ju inte ens mot vårt hemmalag Timrå. Vi småskrattade lite och konstaterade att han såklart skulle vara med. För en stund sedan gick jag in på ST för att kolla kvällens rubriker. Jag möttes av följande: Smärtan för stor för "Foppa"

Ja, resten kan ni ju räkna ut själva.

De små sussar gott sedan några timmar tillbaka och jag ska göra dem sällskap nu. Jag fortsätter med min spännande bok. Läser halva nätterna, när jag inte sitter framför datorn. Inte konstigt att jag är grön i ansiktet och har fyrkantiga ögon. Jag har föresten förstått att nyansen i hudtonen ska gå åt det gröna håller om mina bilder ska bli riktigt bra, så det kommer inte behövas så mycket redigering av bilder på mig. Sov gott!

1 Ny bild

Dagens illustration av:http://invitedtojessica.blogspot.com/

Inga kommentarer: