måndag, februari 9

Mycket godare med välling

Efter en timmes besök hos doktorn tyckte jag att vi skulle åka hem och göra något roligare. Varför inte baka bullar? (Jag blir ju så inspirerad av mina bloggvänner). Lilla M älskar att mäta, hälla & blanda, sen tycker hon att det där med att göra själva bullarna inte är så viktigt, så där stod jag med deg på en liter, en sjuk liten unge på armen och en pigg som hade mer lust att spela spel. Vad gör man? Fixar hela degen själv. Det blev faktiskt fin-fina bullar i alla fall. När det vart dags för provsmakning tyckte Lilla M att det skulle bli mycket godare med välling. Där fick man så man teg!

09_124

4 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Ser ju hyfsat smarrigt ut!!

Victoria sa...

Mums det där såg ju inte helt fel ut... kanske man ska ta och baka bullar nån dag =)
Kram Victoria
viret.bloggagratis.se

Victoria A sa...

Jag tar mig ALDRIG för och bakar bullar! men det är ju hemskt gott med nybakta..
men vissa föredrar välling :-)

s.m.i.l.e sa...

:-D