lördag, februari 21

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig...

Fredagskvällen började riktigt bra. M & Pluttarna kom ner och hämtade mig på jobbet. De hade hämtat bilen på verkstaden, varit på både mat- och blomsteraffären. De här underbara tulpanerna fick jag av dem när jag kom hem! Älskar er!

feb_074

Fredagsmys som vanligt. Ölkorv *skratt*, mozzarella, oliver och läsk med isbit i finglas!

feb_094 feb_085

Puss mamma!

feb_093

Tyvärr missade jag finalen av "På spåret" & "Skavlan". Vad var det som hände? Jag la mig i sängen med Lilla S för att läsa saga ca 19:00, sen kom jag aldrig upp igen. Vaknade till vid midnatt med igenklistrade ögon. Hade glömt att ta ut linserna. Snabbt upp för att fixa det och borsta tänderna, sen ner i värmen igen. Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Som tur är har jag en förstående & snäll sambo som spelade in båda programmen. Nu blir det frukost framför teven med te, smoothi & ägg. Snart vet jag vilka som kammade hem finalen!

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Nu fick du mig att minnas varför det är lite läskigt med linser... Minns nu hur jag jämt somnade under bussresan mellan Lund och Malmö under studietiden och knappt fick upp ögonen i Malmö. Usch!

Ha en trevlig helg med Melodifestival, håll dig vaken! ;)

Pia sa...

Hej! Irrade mig hit via "Mamman i huset".

Haha, höll på att bli samma sak för mig igårkväll - men jag har en man som gärna fredagsmyser med sin fru framför TV:n så han väckte mig bryskt strax efter kl 21 ;-)

s.m.i.l.e sa...

Ack så många kvällar jag råkar ut för liknande... Just ikväll missade jag de sista omröstningarna i Melodifestivalen. Jag slumrade till på golvet i Lillans rum...