onsdag, februari 4

Lunchblogg

Efter jobbet ska jag & M till Birsta. Hur mycket kan man längta efter att få gå i ett shoppingcenter utan barnvagn med sin sambo? Vi ska äta någonstans och sen kolla runt i alla affärer. Både han & jag behöver hitta något nytt, snyggt att bära på våra vänners bröllop som går av stapeln den 27/2. Jag vill gärna ha en klänning och ett par snygga "klackeskor". Det är alltid lättare att hitta något till männen. En ny skjorta med snygg slips. Klart! Med min beslutsångest har jag knappast med mig några påsar hem, men vi får väl se...Om vi hinner måste även IKEA inspekteras. Vet inte om några av de nya PS-grejorna kommit?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad roligt med bröllop..
När är det din tur att stå brud då ? =)
Klart du kan ha pyjamasbyxor på, det har jag varje kväll i soffan!
Kram Sofia

♥ mamman i huset ♥ sa...

Gissa om jag längtar efter att få strosa omkring i ett IKEA...?

Ja, organiserade... Jag försöker så gott jag kan och är ganska organiserad. MEN det är ganska så ofta totalrörigt hos oss ändå. Det blir så med 3 barn. Vi har dock ett så litet hus så vi måste vara välorganiserade för annars blir vi galna.

Ska vi skriva en bok om 4-åringar? Som tur är blir min 5 år om 2 veckor och jag ANTAR/HOPPAS att ALL trots försvinner då. Tror du det?

Kram!

Cathrin sa...

Jag har också varit i Birsta, fast på APOTEKETJag är nere för räkning denna vecka, men Pelle kommer imorrn iaf. Fy, det siger verkligen att vara bunden till soffan. SJUKT TRÅKIGT!!!!

Cathrin sa...

NAd by the way, I miss you all. ;)

s.m.i.l.e sa...

Apropå mamman i husets kommentar; Jag måste ha missat den där fyraårsfasen som ni pratar om, men sonen har tagit igen det rejält nu i sexårsåldern...! Jisses, ibland undrar man om han är 6 eller 16! Värsta tonårsfasonerna! Jag minns fyraårsåldern hos honom som ganska lugn. Undrar hur det blir med lillasyster.

Apropå shopping i ditt inlägg; visst är det konstigt att när man inte ska handla eller inte har råd så hittar man hur mycket som helst och när man är i akut behov (eller lust) så finns det ingenting. Märkligt. Lycka till, hoppas du hittar nåt fint!

Anonym sa...

hoppas ni hade en trevlig eftermiddag på Birsta.
hittade du nåt?

kram