tisdag, februari 24

Vi gillar att cykla

Har tyvärr hamnat på efterkälken i Photoshopkursen, men jag tränar så ofta jag hinner och känner mig ständigt stressad. Om ändå dygnet hade några fler timmar. Jag hittade dessa underbara bilder från midsommar 2008 som jag trixat lite med. Vi firade som vanligt hos M på Skatan. Lilla M hade ett jätteblåmärke på hakan med tillhörande bula efter en krock på dagis, men det förgyller ju bara färgerna lite extra! När jag ser de här bilderna längtar jag något fruktansvärt till sommaren. Skidåkning i alla ära, men att utöva sporten 6 månader per år kan ju bli lite tjatigt. Vi gillar ju att cykla också!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer och vi tar med oss julklapparna.

Ses på söndag, kram

Anonym sa...

Ja, vad härligt med sommar! Läääängtar! =)
Kram på er