fredag, februari 6

Fotoutmaning

Jag har fått en fotoutmaning av Mamman i huset. Här är reglerna:
- Gå in i mappen Mina bilder (eller My Pictures, eller var ni nu har era foton).
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

P6140145

Min sjätte bild är från i somras när vår vänner C & N blev herr & fru i Sunnås utanför Sundsvall. De var så fina! (synd att herr W inte syns). Det här är ögonblicket precis innan vigseln när de kommer åkande med häst & vagn. Så romantiskt! Bröllopet avslutades med en hejdundrandes fest & vi kom hem först när solen gick upp!

Jag skickar den här utmaningen vidare till några som jag tror har den ogjord:

Drömhuset

Carpe Diem

Cathrins Värld

Vårt Husbygge

Bruceleontin

Catiiis

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken fin bild du hade!! världens bästa syster!!! Ska se vad jag har för spännande i min mapp... Sköt om dej!! kram kram

Anonym sa...

Hon som kör är min gamla klasskompis :) hihi vad världen är liten.

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vilken härlig sommarbild. Värme. Åh... Just nu har vi -23 grader. Brrrrr!

Victoria A sa...

jag ska kolla i mapparna sen och se vad man kan hitta.. kul :)