söndag, februari 1

Nu avslöjar jag mig. Jag älskar Mia & Klara. Har precis sett veckans avsnitt & skrattat ihjäl mig!

bakgrundsbilder_puff SVT1 söndag 25 januari 2009 kl 20.00 (1:8): Mia och Klara
Bildtext:  Äntligen är Klara Zimmergren och Mia Skäringer tillbaka med en ny omgång av succéserien Mia och Klara - nu på nya tiden söndagar kl 20.00 i SVT1. Premiär den 25 januari.
Foto: SVT/Detta.
Bilden får endast använda i programpresenterande sammanhang. SVT, programmets titel och fotografens namn ska alltid anges.

Del 2 av 8. Klara tycker att Mia tycker för mycket som hennes nya pojkvän tycker. Gulletussan har en barnfri vecka och går ut ensam på krogen. Hundtränaren Görel låter sig omhändertas av polisen och Tabita och en kollega röker på balkongen.

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Ja, de är helt fantastiska! Jag skrattar åt nästan samtliga karaktärer men har en förkärlek för Tabita och Jennifer.

(Vet inte varför, men jag tycker att "söstra di" och Mia är vansinnigt lika!)

Och du, vilka underbara tv-bilder SVT har kunnat bjuda på när din stad har haft skid-SM. Lovely!

Anonym sa...

Jag med!
Dom är så jäkla roliga!!