fredag, januari 16

300 besökare

Jag har haft över 300 besökare på min blogg den här veckan! Det kanske inte låter så mycket, men jag är jätteglad! Tack alla ni som tittar in och extra tack till er som lämnar en kommentar. Det är superkul!

När vi tog in posten idag hade vi fått paket. Det var vår nya almanacka. Går att beställa på: http://www.personligalmanacka.se/

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har precis ätit middag. Fläskfilé med Chevré och soltorkade tomater. Vi fuskade idag och slängde in en färdig potatisgratäng i ugnen. Nu sitter lilla S i badet och Lilla M har precis duschat. De gjorde ansiktsmålning på dagis igår, och färgen ville inte riktigt släppa, så det var nödvändigt med en skrubb! Ikväll ska i som vanligt titta på “På spåret”. Magnus & jag har blivit som det värsta “pensionärsparet”. Ha en skön fredagskväll. Det ska vi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar:

Cathrin sa...

Just ja, jag glömde ju att säga igår på jobbet att du var sjukt snygg i håret! :) Kom på det nu när jag såg en bild. :)