torsdag, januari 15

Torsdag=rindning. Happy day! Idag ska Casse få följa med på lektion och av någon underlig anledning lyckas jag min hopprädda stackare alltid pricka in det när vi har-HOPPNING! Visst känner jag mig trygg på Casse. Han hoppar ju allt, men ibland väldigt stort. Ja, ja ta ett rejält mantag, så åker vi! Eftersom det är så isigt och halt i Sundsvall vågar vi oss inte ut med någon hästtransport ikväll, så jag rider honom bort till klubben och hem igen när vi är klara. Ska be Matilda ta kort på oss när vi ger oss iväg.


Obs! Det är Matilda som rider på bilderna, men vänta bara.

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Fatta att jag först nu kommit in i bloggvärlden, jag har jobbat som en ****! Huga huga, sommarstuga! Så här kan man ju inte ha det.

Anonym sa...

Du, den dagen du hoppar dessa hinder blir jag mäkta imponerad!! :)

Anonym sa...

det är bara jag på bilden till höger ;D den andra är med hans förra ägare när han var 5 år =) vart har du hittat dessa?? :D