fredag, januari 9

Torsdag=ridning! Efter ett långt uppehåll var det dags att entra hästryggen. Oj, vad snabbt man tappar kondis och känsla. Ofattbart. Jag red "Fina" idag & vilken mysig tjej. Marika var dock inte heller nöjd med min insatts idag och var på mig som en hök, fast det tycker jag är bra. Jag måste jobba stenhårt på att få en bättre sits.


Efter ridpasset drog vi igång "viktutmaningen". Frida hade med sig sin berömda specialvåg, där man inte bara får veta att man väger för mycket, man kan också få veta hur många kg muskler man har, hur vältränad man är och sin metaboliska ålder. Jag är 41 år - tydligen. Mitt mål får väl bli att komma ner till 32...år alltså - inte kg. Väl hemma såg vi ett nytt avsnitt av "de halvt dolda" av Jonas Gardell. Skum, men bra serie tycker jag. Ni som känner mig vet ju att jag gillar i princip allt som sänds på 1:an & 2:an. I löööve SVT!

2 kommentarer:

Cathrin sa...

Kulturtv....

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag jublar!Ænnu en SVT:are...! Jag ær ju værldens størsta SVT-beundrare och skulle lætt klara mig utan andra kanaler. Førutom 4:an då nær Anna ær programledare...

Hahahaha vad roligt det dær med åldern! Nu ær vi på hotell i en lite større stad næra vår stad och jag æter hela tiden och stora portioner, ingen motion och mycket godis så min ålder skulle væl mest troligt hamna på 51... Kram!